Fable: The Journey oyun incelemesi


Fable: The Journey, Kinect Albion Lionhead Studio fantezi dünyasında macera , önceki aksine Fable iyi bir neden için oyunlar. İlk bakışta bu olsa fark olmadığı için affetmiş olabilir. Dünya önce Albion zaman geçirmiş olan herkes için iyice tanıdık. Güzelce biz Lionhead Studios beklediğiniz ayrıntı ve özenle işlenir - bu size zaman harcamak istiyorum bir yer olmanın aynı kalite vardır.

Siz, oyunun başında kendi aşiretinden ayrılır Gabriel, bir karakteri oynamak. Sollama Albion bir deniz gibi karanlık - Eğer isteksizce "Yolsuzluk" karşı bir mücadele yakalanmış ana grup ile birleştirmek deneyin gibi. Kapsayıcı amacı kötü yaratıkları çeşitli bakan ve Gabriel yolculuğunu tamamlayarak bu karanlık dünyayı kurtarmak için.



Oyunun çeşitli alanlarda aracılığıyla yol şimdi ölçülü olmasına rağmen, yerini duygusu ve gerçek coğrafya yoluyla hareket hissediyorum korur. Fayton ve büyü jestleri için çeşitli öğreticiler aracılığıyla çalışan oyunda Benim ilk bir saat ya da öylesine, aslında beni Alan Wake bir sürü hatırlattı. Değil bariz Biliyorum karşılaştırma, ama ayı ile beni. Fable: Journey onlar Çözüm başyapıtı olduğu gibi açık dünya ve yönetmenliğini seyahat kombinasyonu olduğu gibi burada da başarılı. Işığa doğru, karanlığın sel Deri için cehennem Binme, hikaye ve dünya inşaat açısından hem de bu benzerliğin altını çizdi.

Ancak, kendi aklının insular karanlığa karşı yalnız bir savaşa Uyandırma yolculuğu aksine Fable: The Journey sürekli karakter güçlü döküm ile ilişki kurar. Gabriel, biraz karışıklık başlı genç adam ve alışılmadık kahraman olarak oynamak ve yakında arkadaşlar ayrılır. Teresa ana bir yeniden ortaya çıkma yapar Fable oyunlar ve yakında tedbirsiz kahramanlarına her türlü içine kötü yola açmaktadır.

Bu tüm tanıdık bir arazi Fable sadık, ama nereye Yolculuğu gerçekten uzanır onun duygusal aralığını atınızı, Seren ile. Oyuncular önceki oyunlarda onların köpek için bağlantı (ve duygusal kazanç için bu ilişki üzerine duygusuz harf aşina olacaktır Fable 2 ,) Fable: The Journey sizin atlı arkadaşı ile benzer bir şey yapar.

Bu bir daha önce yaşamamış bir şeydi video oyunu , ve ben yargıç istemiyordu anlamına geliyordu Fable: The Journey Ben bir gamepad tabanlı başlık için kullanmak istiyorsunuz kriterleri. Eğer atı ile iletişim kurmak için kullanmak jestleri, hareketleri ve sesler Kinect için mükemmel bir uyum vardır. Darbe tam bir vücut hareketi kullanarak ve bir hayvan ile etkileşim bir düğmeye basarak tamamen farklı bir deneyim - çok temel bir insani düzeyde farklı bir şey anlamına gelir.

Bu teknolojinin en iyi şekilde kullanılması büyü döküm ve keşif, daha oyunun bu parçaları bulunuyor. Hatta birkaç saat oynadıktan sonra, kendimi at, Seren hakkında bakmakta bulundu. Benim loş, küçük bir oturma odası Kinect tüm seğirme, ben yeni bir şey karşılaştı. Ben genellikle bu deneyimleri için kullandığınız kelime oyun, ama burada yetersiz ve eksik görünüyor - Seren yatıştırdı ve onun ince arka dörtte bir ok kaldırıldı sahip.

Birçok eleştirdi Fable: The Journey kontrol etmek için sinir bozucu bir deneyim olduğu için. Bu eleştirilerin bir kısmı garanti ederken, Kinect foibles üzerinde aşırı uzun oyalanmak için, hatta bir joypad lehine onu dilemek için, burada ne teklif yanlış anlamak ve bir twin-sopa gamepad ilk ne garip unutma birkaç kez bunu kullanmak.

Herhangi bir yenilikçi gibi teknolojinin bu geçici bir yenilik olarak Kinect boyamak için kolay, ama ben ikiz sopa sert çekirdekli video oyunu sınırlı dünyanın ötesinde önemi kaçırmak olduğunu düşünüyorum. Tabii, bu mükemmel değil ve kamera ve odanıza kurulum almak için zaman yatırım gerekiyor, ama bunu neler sunabileceği yararlanmak eğer bu kesinlikle buna değer.

Ben (gibi önceki Kinect oyun etkilendim oldum Leedmees ve Gunstringer ) bizim et-uzay oturma odalarında tiyatro oluşturma yeteneği. Fable: The Journey ekrandaki sanal karakterler ile eşit derecede ilgi çekici bir deneyim yaratarak beni şaşırttı - insan hem ve at.

Andy Robertson Wired.co.uk 'nin ikamet GeekDad ve yorumlar olduğunu Skylanders Giants ve diğer aile oyunları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder